Doğum yapalı 2 ay oldu 2 gün önce kahverengi lekelenmem oldu böyle regl kanaması gibi değil de sanki regl sonuymuş gibi geliyor kanamam gün içinde bazen hiç gelmiyor bir iki kerede kırmızı şekilde geldi ama aşırı karnım ağrıyor ve şiş karnım normal mi bu durum