Sevgili annelerim merhaba, sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Eşim ve ben akşamdan bir deniz yapıp ertesi gün akşam dönmeli 1 günlük anne baba kaçamağı yapmak istiyoruz. Kızımız ise anneannesine ve dedesıne emanet edip. Kızımız ise 26 aylık yani 2 yaşında anneannesi ve dedesine de düşkündür. Bizler ise 1 gun nefes almak anne baba kimliğini bırakmak kafa dağıtmak istiyoruz . Bu zamana kadar onu bırakıp bir gün bile tatil yapmadık o hep yanımızda olmuştur . Şuan buna çok ihtiyacımız olduğu kanaatindeyiz . Uzun bir süre değil evet ama benı anneler çok iyi anlayacaktır ki annelik vicdan muhasebesi :) siz olsanız ne yapardınız