Biz de 12+5teyiz. Ben atak haftası olduğunu yeni öğrendim. Günlerdir ne yediğini biliyor ne uyuduğunu. İshal uzun süredir o da üstüne geldi sanırım. Şiddetli geçirdiği reflü de var, o da rahatsız ediyor. Bizim bütün haftalar atak haftası anlayacağınız.