kaanasilinannesi Benim kızımda da benzer durum var. 2910 gr doğdu. İlk ay 1 kilodan fazla aldı, 2. ay 640 gr, 3. ay sadece 300 gr almış. Ama ben farkındaydım, 2 haftalığına çok sıcak bir yere gitmiştik ve hem kızım hem ben resmen kuruduk sıcaktan. Sütüm yok olma noktasına gelmişti bence. Son 2-3 gün çişinde pembelik de görmeye başlamıştım, susuzluk belirtisi yani. Emerken neredeyse hiç yutkunmuyordu. Eve dönünce kendimi kampa aldım resmen. Her gün Maltana, rezene çayı ve sabah-akşam 2 kez sağım yapmaya başladım. Sütümde artış oldu, en azından epey yutkunma sesi duyuyorum. 4 gün önce 3 ay kontrolü vardı işte, 300 gr alınca 1 hafta sonra tekrar gel dedi doktor, 3 aylık 4840 gr olmuş. Gerçi doğum kilosuyla orantı sayılır dedi ama bu ayki düşüşü izlemek istedi. Sütüm artmasına rağmen evdeki tartıda hala bir değişiklik olmadı. Emerken uyuma eğilimi olduğundan, doymamıştır diye her fırsatta emziriyorum. Bakalım 1 haftada ne olacak.