kaymakliekmekkadayifi değişir, özelde etkinlik vs daha çok. Ama kötü öğretmen olmaz ilgisiz öğretmen bağıran öğretmen olmaz özelde. Devlette tüm gün boyama yaptıran işi stajyerlere bırakan öğretmen çok. Ayrım yapan, dedikodu yapan çocukların yanında… devlette olmasına güvenip salan. Yaşı geçmiş, güncel eğitimden habersiz kişiler… devlet kötü bu açıdan ama özelde de çalışan kişiler öğretmen mi onu bile bilemiyorsunuz, diplomalarını alıp bakmak lazım. Çoğu özel okul çocuk gelişimci çalıştırıyor öğretmenlik mezunu diye. Hatta lise mezunu bile çalıştırıyor. Bir de, bu kadar etkinlik koşuşturma çocukları çok yoruyor bence. İyi bir devlet okulu bulunursa, devlet mantıklı bence. Ama maddi imkan varsa direk montessori okullarına yollamak en iyisi🥰 gerçekten iyi eğitim veriyorlar ama öğretmenlerinin diplomaları sorgulanarak hatta mümkünse öğretmenlerin maaşı da sorgulanarak. Bir yer öğretmenine asgari ücret veriyorsa o yerden kalite beklemeyin. Asgari ücrete çalışan öğretmen de çaresizlikten çalışıyordur orada.