Bende 6 senedir yatamıyorum malesef oğlum doğduğunda ona oda yapmıştık onunla birlikte o yatakta uyuyodum sonra büyüyünce salona taşındım şimdi kızım doğdu hala koltuk tepesinde salonda yatıyorum en rahat orası geliyo hatta eşim iş için il dışına çıktığında bile yatakta yatamadım banada söyleyin yatağa ısınma yöntemi varsa 😂