mavii2023 Sogukbaklava teşekkür ederiz, oraya gittik görüştük evet fiyatı yüksek ama bence kreşin ortamı o fiyatı hakketmiyor, çok basık geldi sınıfları. eğitimcileri ilgili belli ama. teredütte kaldım. Farklı seçenekleride değerlendirelim dedik
Sogukbaklava mavii2023 Oraya giden çok çocuk biliyorum. Aşırı alakalılar. Ben içini falan bilmiyorum ama çalısıyo olsam kesinlikle oraya gönderirdim