kurkmantolumadonnaa Selam kızlar, başlıktada belirttiğim gibi iki sezaryen arası yakın olanlar kaç ay var mesela arada? Doktor en az 1 sene yasak diye tembihlemişti beni. 14 ay sonra hamile kaldım.. sizce bi sorun olur mu sizinkiler nasıl geçti?
zumzum55 kurkmantolumadonnaa 17 ay var aralarında ilkinde hastaneden eve gelip yerleri silmiştim ikincisinde belimi doğrultamadim diyim 😄 yataktan iki büklüm kalkiyodum biraz yürüyünce düzeliyodu her bünye bir değil tabi inşallah kolay olur sizin için
SuMisalii kurkmantolumadonnaa merhaba 👋 İkinci bebeğimi öğrendiğimde büyük kızım 14 aylıktı tıpkı sizin ki gibi.şuan araları 23 ay.Doğum da bir sorun yaşamadım çok şükür.şimdi büyük 32 aylık olacak küçük 9 aylık olacak.Zaman zaman zorlukları tabi ki oluyor ama bi rutin düzen oluşuyor alışıyorsunuz 🙂
yesimmmmmmm kurkmantolumadonnaa ben ilk bebeğim doğduktan 5 ay sonra hamile kaldım ikinci doğumum daha rahat daha kolay oldu korkuyordum bişey olurmu diye ama çok şükür daha rahat ettim
cauuv2 kurkmantolumadonnaa bende ilkinden 13 ay sonra hamile kalmıstım dün dogum yaptım sezeryandan yana sıkıntım yok
kurkmantolumadonnaa zumzum55 ben ilkinde öyleydim bendede tersi olsun dilerim o zaman 😄 benim sezaryenim kötü geçti bence ya tam 2 hafta birilerinin yardımıyla yattım kalktım ki yatmak imkansızdı oturarak uyurdum 🥲
kurkmantolumadonnaa SuMisalii maşaAllah Allah bağışlasın ❤️ ben şu an bile ev için bi rutin oluşturmuş değilim. Bi iş yapmaya kalkınca peşimden ayrılmıyo😄 uykularını bekliyorum iş yapmak için. İki taneyle hunili gezerim herhalde diye düşünüyorum 😄
kurkmantolumadonnaa yesimmmmmmm çok sevindim sizin için😍 ben yine baya kilolu hamile kaldım maalesef. Sorun olmaz inşaAllah
Busraaa92 kurkmantolumadonnaa 23.5 ay sonra 2. Doğumunu yaptım ilki çok zordu 15 gün kendime gelemedim ama 2. Si çok güzel geçti bir sorun da olmadı
SuMisalii kurkmantolumadonnaa teşekkür ediyorum. ilk çocuk biraz daha büyümüş olacağı için mutlaka düzen oluşur. Bir yerden sonra mecbur oluşuyor yani 😁
smge06 kurkmantolumadonnaa benim bebeklerimin arası 11 ay ve ikiside sezeryan. 2 aylıkken hamile kalmışım tekrardan