İlk aylar çok zor canım ya doymaz ağlar uyumaz gazı olur ağlar uyumaz sebepsizcede ağlayıp uyumuyordu benim çocuğum herşeyi denedim de bi çözüm bulamadım büyüdükce uyumaya başladı ilk ayları ful ağlayarak geçirdim ben sinir stres sahibi oldum🤣 sabret 4 5 aydan sonra uyku düzenini oturtursan rahatlarsın inşallah🙏