helpp Kızlar 11 ay önce doğum yaptım ilk reglim 9. Ayımda oldu 40 gün sonra 2. Defa oldum ama ilkide Buda aşırı yoğun kanamalı hasta bezi kullanıyorum ve günde 6-7 tane dolu dolu oluyor ped dayanmıyor bile normal mi sizdede böyle oldu mu