cisemmm_ Bebeğim 3 aylık gündüz uykulari çok kisa ozelliklee yatagindda yattiginda sizin ne zaman uzadı ya da neler yaptınız
Deletedmom_128 Benimde tam 3 aylık gece çok iyi uyuyor 12 de yatar sabah 10 akadar uyur 2-3 kes emmeye kalkar. Ama gündüz uykuları yok denecek kadar az 15-20 dakika . Takılmıyorum ben gece uyuyor çünkü. Sizinde gece uykuları iyiyse gece alıyordur uykusunu bence