Arasebebek Anneler doğumdan sonra tek taraflı göğsünüzde küçülme vs oldumu sağ yaraf sanki çekildi gibi fazla sütüde olmamıştı genelde tek taraflı emzirdim aynı durumu yaşayan varmı ?
Ess92 Arasebebek evet ben yaşıyorum. Sol memem daha küçük ama ordan da emziriyorum. Neden böyle oldu anlamadım…
dayes Arasebebek bir göğsümde süt daha fazlaydı haliyle boyut farkı bieaz vardı emzirmeyi sonlandırınca eşitlendi
Arasebebek dayes benimde soldan hemen süt geldi sağdan gelmedi hala da az geliyor bu nedenle solu çok emdi ama diğer göğsüm eski halindende daha küçük
Zeynepikra_ Benim sol göğsüm yara olunca az emzirdim daha fazla sağı emzirdim şimdi göğsümün biri yukarıda bi aşağıda duruyor ve moralim bozuluyor
ndaaa41 Arasebebek benimde sol tarafı emmedi hiç 2.5 aya kadar sağ göğsümü emdi. Sol büyük sağ küçük şuanda orantısız bir görüntü mevcut 🤷🏼♀️
shnsr Arasebebek benim de sizinki ile aynı umarım emzirme sonlanınca düzelir. Çok kötü duruyor. Bir beden büyük sütyende sağ boş kalıyor bir küçük beden de sol taşıyor 🫤