Kızlar 14 gündür adet kanaması azalmadan geliyor 8 ay önce sezeryan doğum yaptım 6. Ayda pembe kanamam oldu 7de düzenli ama bu ay durmuyor pazartesine randevu aldım ama yarın özel bir kadın doğuma gitmelimiyim yaşayan var mı doğum yaptığım için normal mi canımı çok sıkıyor