1 yaş 1 aylık kızım hep huysuzdu hep zor bir çocuktu gün geçtikçe daha kolaylaşır diye umduğum herşey daha zorlaştı benden ayrılmıyor elimi turup oda oda gezdiriyor sürekli ağlama sürekli bi mız mızlanöa çok yoruldum insan evladından sıkılır mı ben çok yoruldum sıkıldım yani çok seviyorum tabii ama psikolojim bozuldu artık bazen sinir krizlerine giriyorum onun gözünün önünde sonra binbir pişmanlıklar vs vs hiç mi durmaz bir insan evladı hiç mi güzel bir anı bir dakikası olmaz yok olmuyor gülmüyor hep ağlayayım ağlasam bağırıp ses olsun yani düzelir mi bu ne zaman geçer böyle bebeği olup şunu yaptım iyi geldi vs diyen herşeye açığım iyi olsun güzel huylu olsun 😢😢