Kızlar bebeğim uykuya biberonla geçiyor, gece de çok sık uyanıyor ve her uyandığında bir daha uyuması için yine biberon vermek zorunda kalıyorum. Bunu huy edindiğinin belki de bu yüzden çok sık uyandığının farkındayım. Ama dün gece 1 saat uğraştım dizime aldık kucağıma aldım hiçbir şekilde uyumadı aşırı ağladı kriz geçirdi artık mecburen yine biberon verdim. Ki tok uyumuştu ve daha uyuyalı 1 saat olmuştu. Gece uyanınca ne yapacağımı bilmiyorum artık ya delirmek üzereyim biberondan başka bir şeyle uyutamıyorum. Nolur bir akıl verin