Merhabalar kaka yoksa neye göre değiştiriyorsunuz bezini ben bu denmeyi kuramadım mantığı anlayamadım sanırım aşırı bez değiştiriyorum gibi geliyor size günde kaç tane bez gidiyor bana aşırı değiştiriyorum gibi geliyor havalar sıcak pişik olur korkusuna