Kuzeymomss Oğlum 3 yaşında ve anaokuluna göndermek istiyoruz. Bildiğiniz memnun kaldığınız anaokulu var mı ? Devlet özel farketmiyor , yarım gün göndermek istiyoruz
Tekozoy Kuzeymomss merhabalar ben kızmı neşerbek’e göndermiştim çok memnun kaldım hala arayışınız devam ediyorsa bir bakabilirsiniz