Kızlar annemle aramda 2 vesait yol var ve bazen eşimin işi oluyor bazen değil genelde işi oluyor ona kalırsa haftalarca gidemiyorum. Kendim gideyim diyorum ama cesarette edmeedim genelde taksiyle gittim. Ama artık otobüse alışalım digorum
Bebek arabasıyla vs nasıl gidilir sizce
Ankaradayım