kubukub yunussemre onlarda sana aynılarını söyleyecek, bol su, mümkünse iyi uyku ve stressiz bol temaslı günler🧡 Emzirdikçe gelecek geldikçe mutlu olacaksınız ve artacak. Oraya vereceğiniz para ile kuruyemiş özellikle badem vs alın derim ✨
ranabetuul yunussemre ben pek memnun kalamadım :( çünkü inanın çevredeki büyüklerin söylediği burada kadınların önerdiği takviyeleri paylaşıyorlar 🤷🏻♀️😔
yunussemre kubukub normalde gerek duymazdım da 2 ay boyunca emmesi kilosu iyisi yaklaşık bir aydır meme reddi oldu emdiginde 5 dk emiyo 3 saat emmek istemiyo bir ayda 300 gram almış sadece
Prenss-annesi Sütüm vardı biliyorum çünkü bebeğim küvezdeydi ben sağım yaptım 2 ay gözümle gördüğüm için ama ona rağmen annemin doymuyor demesi beni yordu aldım danışma süt arttrma programı 10 günlük
Prenss-annesi Sütüm vardı biliyorum çünkü bebeğim küvezdeydi ben sağım yaptım 2 ay gözümle gördüğüm için ama ona rağmen annemin doymuyor demesi beni yordu aldım danışma süt arttrma programı 10 günlük
patlakprezervatif yunussemre benim çalıştığım danışman. Kilosuna göre mama programı hazırlamıştı. Islak bez sayısını kusmasını söylüyordum buna göre ilerliyorduk. Günün her saatinde istediğim zaman ulaşabiliyordum. Ve kilo alımına göre yeni bir program hazırlamıştı. Hiç öyle onu kaynat şunu içte demedi. Tek mottosu sütüne güvendi. Ve çok kısa bir zamanda mamayı da bıraktık. Şu an 6aylık ve hala emziriyorum
patlakprezervatif yunussemre hayır emzirmenin yanında mama ile devam ettik. Sağım yaptırmadı çünkü danışmandan önce ikinci meme reddini yenmiştim
kedili1anne Ben herşeyi biliyorum gerek yok demiştim ama emzirme danışmanıyla 1 seansta sütüm çoğaldı Bahsettiğiniz kişiyi bilmiyorum ama gidin
ranabetuul yunussemre evet kendisinden almıştım, kadının günahını almak istemem sadece az da para değil insan daha verimli bir iletişim ve takip istiyor. Açıkçası biraz hayal kırıklığına uğradım 🙏🏻
yunussemre ranabetuul banada sizle süt arttırma programı uygulayalım demişti sizde nasıl oldu işleyiş