Pembe333 çok geçmiş olsun 🙏🏻 maalesef bebisim daha 2 aylıkken bizde atlattık. Burun tıkanıklığı öksürük vardı bizde, 2 gün falanda hafif ateş vardı. Bol bol sıvı alımı yapın. Ateşinin yükseldiğini hissettikçe şöyle bi ılık suyla duş aldırın. Burun tıkanıklığı varsa serum fizyolojik damlataran açmaya çalışın. Çabuk iyileşiyorlar merak etmeyin. 💓 Umarım hemencecik toparlar 🌸