kubukub Gün içinde nasıl vakit geçiriyorsunuz ya biz yeni taşındık kimseyle tanışamadık henüz. Çocuğum da etkileşimi seven bir çocuk. Taşınmadan önce arkadaşları vardı günlük parkta evlerde hep oynuyorlardı. Burada çok canı sıkılıyor. Evde etkinlikler yaptırıyorum hep yapıyorduk zaten o rutin devam ediyor ama insan arıyor yanında. Sizlerde durumlar nasıl?
BeyzanurrK kubukub bizde durum daha beter başka köydeyiz yabancı ne park var ne çocuk evde sıkılıyor biraz dışarı çıkarmak istiyorum bu seferde evde küçük bebeğim var mecbur babasının gelmesini bekliyoruz hep ağlıyo kıyamıyorum da
kubukub Yine parka falan çıkarıyorum ama kimsecikler yok zaten havalar da aşırı sıcak haliyle parkta bile keyif alamıyor, gelen geçene laf atıyor arkadaş istiyor belli ki. Bitek bizde mi böyle siz gün içinde napıyosunuz?
Nonim Aynı durumdayız biz de yeni taşındık diğer evimizde en azından iki arkadaş vardı çok sıcak olsa evlere giderdik oynardık ama şimdi parka da çıkartamıyorum çok sıcak ben bile sıkılıyorum çocuğun sıkılması normal ne komşu var ne akraba yalnızız çağımızın sorunu eskiden böyle değildi biz büyürken yani şimdi çocuk büyütmek çok zor :(