kubukub günler çok uzun, ben de çocuğumu oyalamakta aşırı zorlanıyorum. neyse ki 1 hafta önce annemle babam geldi 10-15 gün daha burdalar. kızımın yüzüne renk geldi resmen. ne kadar çok sıkıldığını şimdi daha iyi anladım. evde oynadığımız oyunlardan o kadar sıkılmıştı ki son zamanlarda hiç oynamıyordu artık. ben gün içinde bahçeye çıkarıyordum top oynamaya vs. ama hava çok sıcak olduğu için 17.00’dan sonra anca çıkıyorduk. o saate kadar da çok sıkılıyordu. şimdi annem günde en az 4-5 kere dışarı çıkarıyor, evde sürekli benle, annemle, babamla oynuyor hiç sıkılmıyor😊