naazcelk merhaba bende bebeğime geçen hafta 1 yas aşısı yaptırdim ve aynı sizin gibi döküntüler oldu vücudunda ateşi olmadı ama bugün aşırı huysuzlandı sürekli ağlıyor çok korkmaya başladım bende bu aşılardan ,,,:( şuan ne durumdasınız acaba yarın doktora götürmeyi düşünüyorum bende hiç. Durmuyor çünkü..