Kızlar oğlum 2 yaşında kaç kere çocuk doktoruna götürdüm ama Kan tahlili flan iyi dediler ama hiç gastroya yönlendirmediler . Yemek yemeyi sevmeyen bir çocuk ve artık gerçekten çok yoruldum beslenme olayından .diyorum acaba midesinde mi bir problem var istemiyor ne bileyim aklıma her şey geliyor