kızlar bebeğim 7 aylık tam, sordum sarı çiçeğe söylüyorum uyuturken bugün ne zaman Lâ ilâhe illallah desem bağırarak ağlamaya başladı acaba tesadüf mü dedim 3 4 kere tekrarladım sadece bunu duyunca korkuyor yarı uyanık yarı uykuluyken bir kez daha denedim yine duyar duymaz çığlık atıyo dudaklarını büzüyo ses tonumuda değiştirdim daha yumuşak melodik söyledim ama yok neden olabilir