bebisliozlem Kızlar en son geçen sene bu zamanlar son adet günümdü ve pamuk kızıma hamile kalmıştım Ağustos’ta öğrenmiştim hamile olduğumu 🥹 İlk defa bu ay içimde de bir his var 🥲 Geçen 2 hafta kasık ağrılarım vardı 2 gündür bel ağrılarım başladı çok sık değil ama zaman zaman oluyor aynı şekilde şeffaf akıntım vardı Göğüslerimde hassasiyet yok kızımda hamileyken de olmazdı ama ağrı oluyor zaman zaman Şişkinlik ve gaz da var birkaç gündür, adetim 5 gün gecikti 🥲 eğer adet olmazsam birkaç gün daha ya da sabredebilirsem bir 5 gün daha sabrettikten sonra kan tahlili vericem 🫢 sizce umut var mı 😁
momas bebisliozlem olabilir bende de kasık ağırısı aşırı vardı ve akıntım çoğalmıştı ben oradan anlamıştım reglimde 2 gün gecikmişti hamileydim
simseklivekalpli bebisliozlem akıntı çoğalması, kabızlık oluyor bende de. Bir de 2 çocuğumda da yatarken bi şey hissetmiştim öyle anladım. Sonuncuda hissedemedim ama 😂
bebisliozlem momas ay bebişim ama ishal de başladı 🥺 korkuyorum ama şöyle diyim kızımda ishal de olmuştum ilk haftalarda 🤣 naneyi yemedim mi ben şimdi
Happycat Ayyy ben de bu ay hamile gibi hissediyorum. Kasık ağrısı var bir haftadır, bel ağrısı, akıntı, göğüste hassasiyet ki bu bende çok olmaz. 🫠 reglime daha 4 gün var.
bebisliozlem Happycat kız bizimki psikolojik mi bilmiyorum ama galiba hamileyim dediğim zamanlarda hamile olmadım yani bu ay tüm belirtileri yaşadım ama 😮💨
Happycat bebisliozlem Hamile olma ihtimalim olduktan sonra istediğimi fark ettim ben de 😅 o yüzden psikolojik olabilir. Ama kasık ağrısının adetten çok önce başlamış olması kafamı karıştırıyor
bebisliozlem Happycat bir de iki hafta önce lekelenme oldu o dereceyim ben iyi dayanıyorum sabrederek fjdmn