drgkt Ben her sabah kahvaltıdan önce 1 tane kuru incir ve 6 tane çiğ badem yiyorum. Kahvaltıdan sonra bestlak damla ve solgarın brewer’s yeast takviyesini alıyorum. Öğlen yemek yemiyorum, onun yerine muzlu, laktozsuz sütlü yulaf yiyorum, içine de 2-3 tane ceviz ve 1 yemek kalıpı tahin koyuyorum. Akşam yemeğinden sonra tekrar bestlak damla ve solgar takviye alıyorum. Bunların bende işe yaradığını düşünüyorum, özellikle yulaf küründen sonra sütümün arttığına inanıyorum. Artık çok fazla sağım yapmıyorum, dışarıya çıkacaksam yaparım ama sütü en çok arttıran şeyin sağım olduğunu söylüyorlar. Bunların dışında sütünüz artana kadar 1-2 öğün mama verebilirsiniz, hatta hiç sütünüz gelmezse de mama vermekten çekinmeyin artık mamaların içeriğini de çok geliştirdiler. Ben ilk zamanlar hipp kullanıyordum, günde 1 öğün veriyordum. Bebeğin aç kalmaması özellikle de yenidoğan için çok önemli