Benim de 2 ay oldu doğum yapalı doğum öncesi kiloma 3 kilo kaldı ama göbeğim benim de duruyor ve çok rahatsız oluyorum 1 hafta oldu yürüyüşe başladım günlük 10 bin adım atmaya çalışıyorum ve ekmeği tamamen kestim ağır spor şuan yapamayacağım için bu şekilde biraz olsun belki göbekten kurtulurum diye düşünüyorum