2 aylık bebegim var.son zamanlarda uyurken sürekli ellerini ve kollarını yukarı kaldırıp yataga vuruyor.uyanmıyor veya aglamıyor.ama sürekli hareketli.sıcrar gibi değilde nasıl söylesem böyle kolları ve bacakları sürekli kıpır kıpır.bacaklarını kalcasına kadar kaldırıp yataga vuruyor.doktor kontrolumuze daha var.nörolojik bir sorun mu yoksa normal mi