drgkt büyük kızım 13 ortanca 8 en küçüğümde 1 yaşında olacak inşallah .ben fazla rahata alışmıştım ki oğlum oldu:) ama ortanca kızım doğduğunda büyük kızım kreşe gidiyordu evet.şimdi 8.sınıfa gidecek:)zaman çooook çabuk geçiyor.bazen diyorum ya bu bebek kokusunu unutursam,ya kocaman adam olduğunda gözlerimin içine böyle bakmazsa🥹zor ama hanımlar geçiyor be:)