ygn hayrunn almadınız yani, doktor sizi tanıdığı için verecekti sanırım genel olarak başkalarına vermez mi
hayrunn ygn zannetmiyorum devlet hastahanesinde görev yapıyor. Özellerde bile şu an çok kısıtlı sanırım soruşturmalar sık olmuş bi kaç hastahane de ceza yemiş temkinli davranıyorlar