Doğduğundan beri gün içinde kullanıyoruz ama iyice içine doğru çöktü, ben de reflü yatağı aldım kargonun gelmesini bekliyorum ama yataşın yatağında bebeğim daha rahat gaz çıkarabiliyor. Çok kararsız kaldım, omurga sağlığı için zararlı mıdır kullanan var mı başka?