Bebeğim 3 ay 26 günlük.Memeyi reddettiği için hep biberonla sütünü içiriyorum,ama 3 gündür sütünü sadece uyurken içirebiliyorum.Mesela acıktığında hızlı hızlı emziğini emer, aynısını yapıyor acıktığı belli, süt içelide nerdeyse 4 saat olmuş içmiyo, ama açlıktan ağlıyo, zorla uykuya daldırıyorum o zaman içiyor.Anne programında diş çıkarma dönemine girdiniz meme ve mama reddi, hafif ateş olabilir yazıyor, peki bunun için erken değilmi,hafif ateşide var gibi, kıyafetini ince giydirdim rahatladı,az öksürüğü vardı ıhlamur içirdim kesti öksürüü, sütü de kaşıkla biraz içirebildim, eşim kaşığa alıştırma biberonu reddeder diyor, ne yapmalıyım, uzun oldu kusra kalmayın..😔