user2406 benim çocuğum ağır kolikti bende o yorumları okudum direndim ve kullanmadım. Sonra pes ettim 5 ay arabada uyuduk çünkü. Biogai ve nurse kullandım. Rahatladım. Boşuna diretmişim. Doktoruna danış ama önce biogai bağırsak florasını düzenliyor. Nurse bitkisel içerikli. Ben memnun kaldım. Her yoruma aldanma her çocuk özel ve güzeldir. Zor günler geçip gider. Sağlıklı olmaları önemli sağlıcakla 🐞