zydshr instagramda takip ettiğim bi kaç doktor bebekler 63 günden büyükse gece 5-6 saatlik uykuda uyandırmaya gerek yok diyorlar videolarında AMA benim etrafımda gece beslemesi yapmadığı için sütü azalan bir arkadaşım vardı açıkçası ben ondan gece beslemesini önemsiyorum süt hormonu en çok o zaman üretiliyor çünkü. Kendi çocuk doktorunuza danışın muhakkak