Papatya-eylul88 Gün içinde neler yapiyorsunuz?nasil vakit geçiyorsunuz?neler ogretiyorsunuz?neler yapabiliyorlar.kısaca bahsedermisiniz kızlar bana:)
JuliJuli06 Papatya-eylul88 20 ayliktayiz bende durayim burada evde zaman gecmiyor disarisi sicak parka goturulmuyo tvde acmiyoruz oyuncaklarla bi sure sonra sıkıliyor. Bi kac gundur ekstra olarak bebeklik kuvetine su doldurup havuz gibi yapiyorum banyoda icine oyuncak atiyorum max yarim saat bi aktivite oluyor
Papatya-eylul88 JuliJuli06 aynı sekilde bizi anlatmışsiniz valla.aynen dediklerinizi birebir yaşiyoruz.yapiyoruz.2li cumlelere başladimi bu arada
JuliJuli06 Papatya-eylul88 tam 2 li cumle kurmuyor tek tuk o da anne verdi, anne geldi, mama verdi, baba geldi gibi sadece