nuris99 Bebeğim 2 aylık fitil koydum ama hâla kakasını yapamıyor çok ağlıyor siz ne kullandınız ne iyi geldi
adalets nuris99 17 gunluguz 10 gundur kaka yapamiyoruk, doktorumuz gliserin kansuk fitil verdi yarisini verdik bebise bi saat sonra yapmaya basladi uyandirip masaj falan yapiyorum ıkiniyor kendiside rahatladi baya
serife2 nuris99 bir haftaya kadar normal kuzum dert etme emziriyorsam bol emzie onlarin bagirsaklari tam calismiyor oluyor bazen
eymenku nuris99 anne sütüyle bir hafta 10 gün normaldir anne sütü çok iyi sindirildigi için bazen geriye kaka olacak bişey kalmaz gazını çıkarıyorsa karnı şiş sert değilse ağlamıyorsa korkmayın ayrıca fitil vermekde çok doğru birşey değil alışkanlık haline getirmemwk lazım