alinmom sadece aşk diyenler bence hayata toz pembe bakanlardır para olmadan bu devirde aşk ta olmuyor huzur da çok severek evlendim benim ailemin durumu eşime göre daha iyiydi altımda araba istediğimi alır giyer gezerdim eşime ailesi destek çıkmadı hasır elindekileri alıp yediler düğünü tek başına yaptı ona bi kez daha aşık oldum ama tabi bunu yaparken de çok borca girdi evliliğimizin ilk bir yılı borç ödemekle geçti yeri geldi ekmek almaya paramız olmadı kimseye minnet etmedik ailem yardım etmek istedi ama eşim asla kabul etmedi yine ufak tefek bana destek oldular çok şükür bütün borcumuz bitti ama o zaman ben sorun etmesemde eşim her zaman sana istediğin hak ettiğin hayatı yaşatamadım diye üzülürdü beni mutlu etmek için son kuruşu bile kalsa harcardı sıkışırdı ay sonunu zor getirirdik bi sorunumuz yoktu ama sırf bu yüzden defalarca tartıştık çok zengin olması şart değil ama para da bi yerde önemli diye düşünüyorum ha aşık olmasaydım da o döneme asla karalanmazdım oda ayrı mesele