Merhabalar oğlum 14 aylık yürümeye başladı ve yürüdüğünden beri acayip değişti istediği yöne gitmeler yolundan çevirince ağlamalar bağırıp inatlaşmalar
Bir kaçgündür ise normal oyun oynarken bile (eli çok hızlıdır ) pat diye vuruyor anlam veremiyoruz ve eğer ona hayır böyle yapmıyoruz şöyle yapmıyoruz dersem bagırıyor