busraa032 18 günlük bebeğim bugün sağlık ocağından aradılar topuktan alınan kanda tsh yüksek çıkmış yarın birdaha kan alalım dediler başına gelen var mı
busraa032 duyguklccccc tekrar kan verdiğimizde değeri normal çıktı bazen yenidoğanlarda olabiliyormuş eğer tekrar yüksek çıksaydı küçük bir hap kullanacakmış bebeğim öyle dedi doktor ama çok şükür çıkmadı 🙏