elisaaaa00_ Kaybederek bıraktırdım. Sağı zorla olsa da tutturablrm de solu mecbur sağarım diyordum. Baktım olmayacak, deneye deneye dakikalarımı ala ala bir şekilde tutturmaya çalıştım. İyi ki kaybetmişim diyorum şimdi. Ben emzirme sonlandırıncaya kadar silikonla emer, başaramam beceremem diyordum. Çok şükür bıraktı :)