Merhaba hanımlar. Bebeğimim 4. Ay itibariyle diş sorunu başladı ve 5. Ayında dişleri çıktı. 4.aya kadar gece aralıksız 5-6 saat uyuyan çocuk gitti abartısız saat başı uyanan ve sürekli emmek isteyen bir çocuk geldi. Hiçbir oyuncağıyla oynamıyor, asla dikkatini dağıtamıyorum 15 dk da bir bile emmek istiyor ve emerek uyuyor. Asla beslenme aralarını açamıyorum çok ağlıyor.Doğduğundan beri gaz sebebiyle zaten huzursuz bir bebekti şimdi daha da huzursuz. Emerken dahi huzursuz. Sizlerde buna benzer bi durum yaşayan var mı? Nasıl atlattınız?