merveer96 Stanley çocuk termosu varsa pipetli önereceginiz çok iyi olur 🙏🏼 kullandığınız memnun olduğunuz başka bir markada olur skip hop akıtma yapıyor diye istemiyorum pipetli hem suluk hem termos olarak kullanacağom bir şey istiyorum
usenmedimyaptimbirvelet merveer96 kaç yaşında? Stanley en uygunu olarak gözüküyor, fakat bebek için var mı bilmiyorum benim 2.5 yaşında çocuğum kendi boyuyla aynı stanleyde içiyor 😅 çok da seviyor