aysaysaya  Doktor alerji şurubu ver dedi geçmezse gelin iğne yapalım dedi tam eklem yerinden ısırmış gibi duruyor alerji şurubu verdim ama değişen birşey yok
gg3848 aysaysaya çok çok geçmiş olsun buz koymayı denediniz mi bir de kolonya sürseniz belki iyi gelir
mrsheisenberg aysaysaya benim oğlumda böyle olmuştu bazen böcek gibi bişey ısırmış olabiliyor geçer 2-3 güne. Stilex krem sürebilirsin
aysaysaya gg3848 buz koydum ama azalmadı malesef geçmese acile gelin alerji iğnesi vuralım dediler ama daha 5.5 aylık acikden mikrokapar diye korkuyorum covit çoğalmış yine
eddm aysaysaya Valla bu tarz şeyleri bizim bebiş her gün çıkartıyor. Atobik cilt dedi doktor ben bir şey yapmıyorum kendi kendine geçiyor. Huzursuzluk veya kaşıntı yapmıyor efarkına bile varmıyor bebiş.
gg3848 aysaysaya çok haklısın bir kaç güne geçer eczaneden krem alıp buz koyup bir kaç güne geçmezse doktora götürürsünüz olmazsa tekrar geçmiş olsun 🙏🏻