Merhaba 2 aylık bebeğim var.Normalde bir düzenimiz vardı .Emzirir gazını çıkarır yatağına yatırırdım Gündüzleri 1 saat civarı uyurdu.Ne olduysa 1haftadır sadece göğsümde uyumak istiyor.Yerine yatırıyorum uyanıyor.Yarımsaat uyusa iyi haber ,böyle yapınca yerimden bile kalkamıyorum yemek yiyemiyorum.Emzik vermiyorum.Ama beni emzik niyetine kullanmaya başladı.Uykuya nasıl geçirmeliyim arkdaşlar ilk bebeğim önerisi olan? 2 aylık bebekte uyku rutini oluşturabilir miyim yoksa ilk 3 ay böyle yapışık mı geçecek.