2 yaşında oğlum var üç hafta sürekli karnım ağrıyor dedi bazen ishal ve kusma ile beraber oldu aşırı halsizlik var gündüz 3.4 saat uyuyor normalde uyumaz uyanınca bile yoruldum uyuycam diyor iştahı önceki zamanına göre daha az bsiey yediği anda karnım diyor bir bu iki haftanın bir haftasi ağır ishal ve kusma oldu röntgen çekildi kaka ve kan verdik temiz çıktı doktor bağırsaklarında virüs var dedi probiyotik kullanmamızı söyledi kullandım geçmedi antibiyotik kullandık öyle geçti ama yine oldu ishal ve kusma birkaç gün sürüyor sonra bitiyor karın ağrısı hep var. Bazen gece uyaniyor karnım ağrıyor diyor bugün 5. Doktorumuza gittik kan aldı degerleirne vitaminlerine baktı herşey çok iyi ama bir sorun var yürümek bile istemiyor biraz yürüyünce hemen yoruldum diyor doktora soylesemde anca düzelecek diyor en son ishal kusma olalı 5 gün oldu ve bir iki gün sürdü bana normal gelmiyor hala toparlanmamasi ne yapacağımı sasirdim yaşayan varmı bu durumu