Kızlar lütfen bakıp birşeyler yazın çünkü ben artık kafayı yemek üzereyim 5,5 ayken ek gıdaya başladık tadımda bile ağzını açmazdı böyle devam etti gitti asla barışmadı 9. Ayda kah tahlili yapıldı demir ve b12 eksik çıktı kullandık 1 yaşta tekrar bakıldı düzelmiş bütün değerler iyi fakat benim bebe hala yemek yemek istemiyor emme dersek emmede uykudan uykuya yani bende dayanamayıp analık yüreği ekranla yemek yedirmeye çalıştım bugüne kadar ama artık buda yetmiyor ve ağzında bekletiyor asla yutmuyor bende kendimi bebeğime bağırırken buluyorum artık lütfen bana yardım edin akıl verin ne yapmam gerekiyor