56743 Merhaba, ben her aksam emzikleri dezenfekte makinasinda dezenfekte ediyorum, gun icinde de kaynamis ilinmis suyla yikayip oyle veriyorum ama henuz kucuk 43gunluk. Biraz daha buyudugunde bu kadar dezenfekte etmem. 2-3gunde 1 kaynatmak yere dusmediyse de kaynamis sudan ya da kaynamis ilinmis suran gecirmek yeterli olacaktir diye dusunuyorum. Bir de 2 numara emzik 6-12 ay bebekler icin uygun 6.ayinizdan itibaren 2 noya gecebilirsiniz☺️