Bebeğim 55 günlük 3.4gündür bir sancı içinde hastaneye gittik kan idrar verildi temiz röntgen çekildi gaz da yok ama göbeğine dokunduğumuz zaman ağrı içinde çığlık çığlığa sebebi ne olabilir başına gelen var mı hiçbir hastalık belirtisi yok sancı içinde inliyor