Ayhis İlk 3 gün bir tık zor oluyor; fakat bu yolun sonu ferahlığa çıkıyor. Biz 7. gündeyiz ve bir hafta olmadan çözdük. Annem ilk gün vazgeçsek demişti. Şimdi iyi ki vazgeçmemişsin diyor. Sabırlı olun. Sinirlenmeyin, kızmayın. Çocuklar için bu süreç hiç kolay değil, yılların alışkanlığı var. Bizde ilk günden kakayı yaptı; fakat çişte zorlandık. Her çocuğun tavrı farklı oluyor. Kakaloji ve Elif’ in Tuvalet Eğitimi kitapları yoksa sizde almanızı öneririm; çünkü çok etkili oldu bize. Akedemisyen anneye duacıyım. Kakaloji kitabı sayesinde kakada hiç sorun yaşamadık. Ödüllendirme çok yaptık bu süreçte. Sticker, dondurma, pasta, toka; bizde baya olumlu etkiledi. Her yaptığında da hepimiz alkışladık, lazımlığına baktık ooo çok iyi yapmışsın dedik, aferin dedik. Hergün lazımlıkla dışarı çıkardım, altına yapmasını da göze alarak. Tamamen evde duruyorsa bunalmış olabilir. Kolaylıklar diliyorum.